Dap-Styling ontvangt subsidie van het EFRO in het kader van de respons van de Unie op de COVID-19-pandemie via de SNN voor de volgende activiteit:
We ontwikkelen een systeem waarmee opticiens hun klanten in 4 stappen een goed onderbouwd briladvies kunnen geven. Het systeem krijgt een leermodus, waarin opticiens en hun teamleden regelmatig trainingen kunnen volgen. Het krijgt een interactieve modus, waarin de consument ontdekt welke aspecten belangrijk zijn bij het kopen van een nieuwe bril.
Als Brillenstylist verzorg ik verkooptrainingen bij opticiens in Nederland en België. Dit zijn onder andere trainingen waarin opticiens leren om hun klanten in 4 stappen een onderbouwd briladvies te geven. Hierdoor verloopt het verkoopproces sneller en efficiënter. Met deze trainingen brengen opticiens hun kennis naar een hoger niveau, onderscheiden ze zich van de online markt en de optiekketens, leveren ze high-end service en verhogen ze hun omzet.
Om ervoor te zorgen dat opticiens de theorie uit de trainingen blijven toepassen en hun klanten blijven verrassen met deze nieuwe manier van adviseren, willen we een digitale zuil ontwikkelen.
De digitale zuil wordt uitgerust met diverse functies. In eerste instantie gaat het om:
1. Het adviseren van klanten in de winkel
2. Het onderwijzen van verkoopadviseurs en opticiens
3. Het bieden van een bijzondere klantervaring
In de toekomst worden ook andere trainingen aangeboden via de digitale zuil.
Presentatie en lancering van het “Digitale Briladvies”
Bold Optical Fair
10 & 11 september 2023
De Werkspoorkathedraal in Utrecht